Onze school

Een rijke en verscheiden traditie, gegroeid vanuit 2 afzonderlijke scholen, vormt de basis voor het sterke verhaal dat we vandaag samen verder schrijven. Met een eigentijds onderwijsproject bereiden we onze leerlingen stapsgewijs voor op een eigen plek in de samenleving van morgen.

Vanuit de wetenschap dat ieder uniek is en dat we dankzij dat unieke samen sterker worden… kinderen in een klas… leerkrachten in de school… Berg en Onzea… want samen kunnen we meer!

School Met Logo
Welkom3
Welkom2
Welkom3 (1)

Een rijke geschiedenis

Reeds in 1879 werden de eerste fundamenten gelegd van het katholiek onderwijs in Heist-Centrum. Dat onze school een rijke traditie én geschiedenis heeft is dus duidelijk.

Benieuwd?

Lees dan zeker de Geschiedenis van onze school.

Schoolteam

Team Berg

Team Onzea

Meer over ons

• Testimonial4
    Onze school is heel leuk. De kleuters zijn heel blij met de speeltuin en er is een grote speelplaats. Er zijn leuke juffen en meesters.
    Gilles, Kas, Youssef & Jonas
  • Testimonial2
    Sinds kort hebben wij een nieuwe naam voor onze school en daar hoort natuurlijk een nieuw logo bij. Het logo is vrolijk en uniek, met heel veel leuke kleurtjes.
    Sue & Khaled
  • Testimonial3
    Wij zitten op dit moment in het 6de leerjaar. Ons laatste jaar, wat zullen we deze prachtige school missen. Hier hebben we alles geleerd. De lessen zijn hier heel leuk en als je iets moeilijk vindt, dan helpt de juf of meester.
    Danyah, Fleur & Alesia
Briljant Onze School Divider